Sme starí známi. My a newsletter. Deň čo deň sa nejaký objaví v našej pošte a mesačne pripravujeme desiatky newsletterov aj pre našich zákazníkov, ktorým realizujeme kompletné e-mail marketingové kampane.
Áno, je pravda, že za posledný rok ich popularita opäť stúpa. Akosi si všetci zvykáme, že miesto tučnej kôpky letákov v poštovej schránke sa na nás valí predávajúci a ponúkajúci email. Vieme, kde vždy skončia letáky z našej poštovej schánky. A vieme aj to, kde skončí časť denných newsletterov. Tiež v koši.
Napriek tomu ide v dnešnej dobe o jednu z najefektívnejších a zaručene najúčinnejších foriem komunikácie a podpory predaja. Platí to najmä vtedy, ak je splnená základná podmienka:
"Newsletter má dostať len ten zákazník, ktorý s jeho zasielaním súhlasí, alebo si ho sám vyžiadal."
To so sebou prináša niekoľko kľúčových výhod, ktoré vedú k úspechu newsletteru:
- Ak si ho zákazník vyžiadal, bude ho aj čakať.
- Ak ho zákazník čaká, otvorí si ho a bude čítať, klikať.
- Ak zákazník číta a kliká, je viac než pravdepodobné, že aj kúpi (skôr, či neskôr).
V prípade, že nám zákazník súhlas nedal, používame “nejaké” alebo hoci aj legálne kúpené databázy emailových adries, nie je ťažke si domyslieť, že úspech newslettera sa znižuje a zvyšuje sa počet odhlásených a negatívne naladených príjemcov. Priamo úmerne k tomu aj negatívny vzťah k značke alebo k firme, ktorá je odosielateľom.
Pre všetkých našich klientov realizujeme výhradne SÚHLASNÝ MARKETING. Tým je zabezpečené, že newsletterová kampaň je realizovaná v zmysle zákona a informácie sa zároveň dostanú len k relevantnému zákazníkovi, u ktorého je reálny predpoklad, že si email otvorí, prečíta a následne aj nakúpi.