loading

Nepredávajte zľavy!

Je samozrejmosťou, že predajca by mal pre svoju firmu vyprodukovať čo najvyšší zisk. 

Je samozrejmosťou, že predajca by mal pre svoju firmu vyprodukovať čo najvyšší zisk. Každá poskytnutá zľava tento zisk znižuje. Ak predajca ponúka prvotriedny produkt a sám je o tom na 100% presvedčený, nevzniká žiadny dôvod, prečo by mala byť zákazníkovi poskytnutá zľava zo strany predávajúceho. Poskytnutie zľavy, resp. rokovanie o cene riešime len v prípade, že o to požiada zákazník.

Naopak, ak predajca poskytne zákazníkovi zľavu sám z vlastnej iniciatívy, môže v ňom vyvolať dojem, že:

Už dávno bolo povedané, že: “TOVAR MÁ VŽDY LEN TAKÚ HODNOTU, AKÚ JE ZAŇ KUPUJÚCI OCHOTNÝ ZAPLATIŤ”.

Úspešný predajca je sebavedomý a dokáže presvedčivo prezentovať všetky výhody produktu a úžitok vyplývajúci pre zákazníka. ;-)

FILTER: #cena#predajca#zákazník#zľava#predaj#aktívny predaj
Poslať Vytlačiť

ĎALŠIE ČLÁNKY

Vybrané referencie

Volkswagen Audi SEAT Porsche Slovakia Mercedes Benz PORSCHE ŠKODA KIA Hyundai Kia Motors BMW Peugeot Citroen Opel Nissan Jeep Motor Car IMPA DAREX McDonald's Porsche Iner Auto Slovakia Homola Woodcote Staffino Hotel Hviezdoslav ARVAL Todos Alfa Life Deťom s rakovinou technologický inkubátor STU Bratislava Alcar ELIT Best Drive ARS pneu BMA STRABAG LYRA

Filter

Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok maxwill.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií. Viac informácií
OK