loading

Nepredávajte zľavy!

Je samozrejmosťou, že predajca by mal pre svoju firmu vyprodukovať čo najvyšší zisk. 

Je samozrejmosťou, že predajca by mal pre svoju firmu vyprodukovať čo najvyšší zisk. Každá poskytnutá zľava tento zisk znižuje. Ak predajca ponúka prvotriedny produkt a sám je o tom na 100% presvedčený, nevzniká žiadny dôvod, prečo by mala byť zákazníkovi poskytnutá zľava zo strany predávajúceho. Poskytnutie zľavy, resp. rokovanie o cene riešime len v prípade, že o to požiada zákazník.

Naopak, ak predajca poskytne zákazníkovi zľavu sám z vlastnej iniciatívy, môže v ňom vyvolať dojem, že:

Už dávno bolo povedané, že: “TOVAR MÁ VŽDY LEN TAKÚ HODNOTU, AKÚ JE ZAŇ KUPUJÚCI OCHOTNÝ ZAPLATIŤ”.

Úspešný predajca je sebavedomý a dokáže presvedčivo prezentovať všetky výhody produktu a úžitok vyplývajúci pre zákazníka. ;-)

FILTER: #cena#predajca#zákazník#zľava#predaj#aktívny predaj
Poslať Vytlačiť

ĎALŠIE ČLÁNKY

Sledujte nás a inšpirujte sa

Novinky do vášho emailu

Vybrané referencie

Volkswagen Audi SEAT Cupra Porsche Slovakia Mercedes Benz PORSCHE ŠKODA KIA Hyundai Kia Motors BMW Peugeot Citroen Opel Nissan Jeep Motor Car IMPA DAREX McDonald's Porsche Iner Auto Slovakia Homola Woodcote Staffino Hotel Hviezdoslav ARVAL Connect coworking Todos Alfa Life Deťom s rakovinou technologický inkubátor STU Bratislava LION CAR AL-MI Alcar ELIT Best Drive ARS pneu BMA STRABAG LYRA FIAT Diamond Medical Basta Digital Visibility Rehab CAre Volvo Land Rover Jaguar Qex Muziker Individual Auto Design  FNsP F.D.Roosevelta Banská Bystrica FINAL-CD Vetpoint Autoprofit Hilek SKDP Nara JP Auto Eurovat Cech Auto Impex Coop Jednota Nové Zámky Group M DEAL Factory doveziem.to

Filter

Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok maxwill.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií. Viac informácií
OK