loading

Predmet newslettera je kľúč od dverí zákazníka

Skúsenosti nás naučili, že najdôležitejšou časťou newsletteru je jeho predmet.

Každý týždeň tvoríme niekoľko newsletterov a pri každom z nich sa vždy znovu zamýšľame, ako ho urobiť ešte atraktívnejšie (to, čo ma teší, že stále so zápalom, akoby to bolo prvý krát).

Skúsenosti nás naučili, že najdôležitejšou časťou newsletteru je jeho predmet. Práve atraktívnosť, akčnosť predmetu rozhoduje o tom, či si ho užívateľ na druhej strane “telefónnej šnúry” otvorí. Zvlášť dobre fungujú predmety, ktoré v sebe komunikujú otázku, výzvu, skrývajú tajomstvo. Niekoľko príkladov:

“Kto Vám dnes dá 500 EUR?”

“10 výhod značkového servisu”

“Ako si urobiť čaj a ušetriť 100 EUR?

“Otestuj nový model ako prvý na svete!”

Preto nezabudnite, že predmet newsletteru je kľúč od dverí zákazníka

Ak máte záujem, radi pre vás newsletter kampaň pripravíme, vymyslíme vám ten správny predmet emailu a o všetko sa postaráme za vás. 

FILTER: #newsletter#zákazník
Poslať Vytlačiť

ĎALŠIE ČLÁNKY

Sledujte nás a inšpirujte sa

Novinky do vášho emailu

Vybrané referencie

Volkswagen Audi SEAT Cupra Porsche Slovakia Mercedes Benz PORSCHE ŠKODA KIA Hyundai Kia Motors BMW Peugeot Citroen Opel Nissan Jeep Motor Car IMPA DAREX McDonald's Porsche Iner Auto Slovakia Homola Woodcote Staffino Hotel Hviezdoslav ARVAL Connect coworking Todos Alfa Life Deťom s rakovinou technologický inkubátor STU Bratislava LION CAR AL-MI Alcar ELIT Best Drive ARS pneu BMA STRABAG LYRA FIAT Diamond Medical Basta Digital Visibility Rehab CAre Volvo Land Rover Jaguar Qex Muziker Individual Auto Design  FNsP F.D.Roosevelta Banská Bystrica FINAL-CD Vetpoint Autoprofit Hilek SKDP Nara JP Auto Eurovat Cech Auto Impex Coop Jednota Nové Zámky Group M DEAL Factory doveziem.to

Filter

Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok maxwill.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií. Viac informácií
OK