loading

Predmet newslettera je kľúč od dverí zákazníka

Skúsenosti nás naučili, že najdôležitejšou časťou newsletteru je jeho predmet.

Každý týždeň tvoríme niekoľko newsletterov a pri každom z nich sa vždy znovu zamýšľame, ako ho urobiť ešte atraktívnejšie (to, čo ma teší, že stále so zápalom, akoby to bolo prvý krát).

Skúsenosti nás naučili, že najdôležitejšou časťou newsletteru je jeho predmet. Práve atraktívnosť, akčnosť predmetu rozhoduje o tom, či si ho užívateľ na druhej strane “telefónnej šnúry” otvorí. Zvlášť dobre fungujú predmety, ktoré v sebe komunikujú otázku, výzvu, skrývajú tajomstvo. Niekoľko príkladov:

“Kto Vám dnes dá 500 EUR?”

“10 výhod značkového servisu”

“Ako si urobiť čaj a ušetriť 100 EUR?

“Otestuj nový model ako prvý na svete!”

Preto nezabudnite, že predmet newsletteru je kľúč od dverí zákazníka

Ak máte záujem, radi pre vás newsletter kampaň pripravíme, vymyslíme vám ten správny predmet emailu a o všetko sa postaráme za vás. 

FILTER: #newsletter#zákazník
Poslať Vytlačiť

ĎALŠIE ČLÁNKY

Vybrané referencie

Volkswagen Audi SEAT Porsche Slovakia Mercedes Benz PORSCHE ŠKODA KIA Hyundai Kia Motors BMW Peugeot Citroen Opel Nissan Jeep Motor Car IMPA DAREX McDonald's Porsche Iner Auto Slovakia Homola Woodcote Staffino Hotel Hviezdoslav ARVAL Todos Alfa Life Deťom s rakovinou technologický inkubátor STU Bratislava Alcar ELIT Best Drive ARS pneu BMA STRABAG LYRA

Filter

Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok maxwill.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií. Viac informácií
OK