Každý týždeň tvoríme niekoľko newsletterov a pri každom z nich sa vždy znovu zamýšľame, ako ho urobiť ešte atraktívnejšie (to, čo ma teší, že stále so zápalom, akoby to bolo prvý krát).
Skúsenosti nás naučili, že najdôležitejšou časťou newsletteru je jeho predmet. Práve atraktívnosť, akčnosť predmetu rozhoduje o tom, či si ho užívateľ na druhej strane “telefónnej šnúry” otvorí. Zvlášť dobre fungujú predmety, ktoré v sebe komunikujú otázku, výzvu, skrývajú tajomstvo. Niekoľko príkladov:
“Kto Vám dnes dá 500 EUR?”
“10 výhod značkového servisu”
“Ako si urobiť čaj a ušetriť 100 EUR?
“Otestuj nový model ako prvý na svete!”
Preto nezabudnite, že predmet newsletteru je kľúč od dverí zákazníka.
Ak máte záujem, radi pre vás newsletter kampaň pripravíme, vymyslíme vám ten správny predmet emailu a o všetko sa postaráme za vás.