Prečo považujeme MailChimp za dokonalý? Aj napriek tomu, že ide v podstate o veľmi jednoduchý marketingový nástroj, má MailChimp v porovnaní s konkurenciou nesporné výhody a svoje čaro.
Prostredníctvom MailChimpu rozpošleme mesačne desiatky newslettrov neobmedzenému množstvu príjemcov a tí si newsletter môžu prečítať vo formáte HTML alebo ako samotný text.
Všetky emaily sú označené ako bezpečné a schválené, pretože MailChimp pracuje s ISP (Internet service providers). Napriek tomu sa môže stať, že niektoré emaily skončia v SPAMe vhľadom k internému zabezpečeniu počítačovej siete najmä u firemných zákazníkov. Tento počet je ale vzhľadom k počtu doručených emailov úplne zanedbateľný.
Existujú však osvedčené tipy, ktoré MailChimp ponúka a tie preukázateľne dokážu zvýšiť úspešnosť doručenia, napr. A/B testovanie (použitie vhodných slov v predmete emailu).
MailChimp disponuje zdieľacími funkciami na sociálnych sieťach a vďaka API bezproblémovo spolupracuje s Facebookom, Twitterom či Google Analytics.
Poskytuje tiež širokú škálu drag-and-drop šablón pre kreatívne spracovanie samotného dizajnu newslettra.
Atraktivitu vzhľadu newslettera sa snažíme ovplyvniť aj vytvorením grafických podkladov (banerov, obrázkov) „ušitých na mieru“ pre každého klienta. Celosvetovo je priemer otváranosti v MailChimp 12%. Rozposielaním newsletterov pre našich klientov dosahujeme úspešnosť až 20-30 %.
Vieme to preto, že MailChimp poskytuje maximálne prehľadné výsledky a štatistiky, ktoré nám pomáhajú pri monitoringu, analýze, vyhodnocovaní úspešnosti a reportingu jednotlivých kampaní. Na základe konkrétnych výstupov odporúčame realizovať telemarketing.
Účinnosť každej email kampane môžu zvýšiť až o 37% a zabezpečiť si tak vyššiu konverziu, napr. nákup tovaru, či služby, vyplnenia a odoslanie objednávkového formuláru, registrácia v e-shope atď.
Dôraz kladieme najmä na súhlasný marketing a odporúčame posielať marketingové emaily len zákazníkom, ktorí poskytli firme nášho klienta súhlas so spracovaním osobných údajov. Aj napriek tomu MailChimp automaticky upozorní príjemcu v každom newslettri na možnosť odhlásenia sa z mailing listu (databázy).
Pre našich klientov, ktorým posielame newslettre
-
zriadime konto v MailChimp,
-
spracujeme dodané adresy,
-
importujeme databázu do systému,
-
vytvoríme predlohu newslettera,
-
dáme k dispozícii na korektúru pred odoslaním.
Vytvoríme a rozpošleme reklamný email (newsletter) aj pre vás. Podporíme predaj vašich produktov a služieb a vy získate výraznú konkurenčnú výhodu.
Zaujali vás uvedené informácie? Vypýtajte si cenovú ponuku