Vy ste si k vám pozvali zákazníka prostredníctvom reklamy a prezentáciou produktov či služieb. Buďte teda dobrým hostiteľom. Ponúknite viac než vaša konkurencia.
Urobte na všetkých návštevníkov dojem perfektným vzhľadom vašej firmy, priestorov prevádzky, či predajne. Ako to dosiahnuť? Úplne stačí, keď všetko bude na 100% fungovať, pôsobiť čistým a uprataným dojmom a všade bude cítiť príjemnú vôňu, napr. čerstvo uvarenej kávy.
Ukážte každému zákazníkovi, že je u vás kráľom.
Vaša firma bude robiť ten najlepší dojem. Váš tím bude ten najsympatickejší. Budete oveľa lepší než konkurencia a vaši zákazníci budú spokojní.
Myslite na každý detail i zdanlivé maličkosti. Drobný nedostatok, nad ktorým sa často mávne rukou, alebo ktorý je následkom tzv. „prevádzkovej slepoty“ a vôbec ho nezaregistrujete, môže veľakrát pokaziť celkový dojem a zmariť tak efekt nákladnej investície do interiéru.
Venujte denne päť minút tomu, že prejdete celú vašu firmu a „očami zákazníka“ ju zhodnotíte.
S týmto prístupom sa z vašich návštevníkov stanú nadšení záujemcovia o váš produkt alebo služby. A zo záujemcov verní zákazníci. Zákazníci, ktorí nakúpia a radi u vás budú míňať svoje peniaze opakovane a dlhodobo. Pretože budú vedieť, že u vás sú vždy vzácnymi a vítanými hosťami.