loading

Počúvanie je kompliment

Aktívnemu počúvaniu (nielen) v predaji sa každý z nás musí učiť. 

Na úvod stručné vysvetlenie prečo sa aktívnemu počúvaniu najmä v kontakte so zákazníkom treba učiť: aktívne počúvanie je racionálna, vedomá záležitosť vyžadujúca si sebadisciplínu a maximálne sústredenie. Pasívne počúvanie je podvedomý, fyziologický jav (tak ako napr. dýchanie).

Prečo je ťažké aktívne počúvať napr. zákazníka v predajnom rozhovore? 

Ktosi múdry raz povedal: „Človek, ktorý o sebe veľa rozpráva je nudný. Človek, ktorý dovolí inej osobe rozprávať je inšpiratívny.“

Čo nám aktívne počúvanie vlastne v obchodnom rozhovore umožní?

A ako sa to prejavuje, keď niekoho aktívne počúvame?

A na záver jedna osvedčená metóda s názvom Filter na kávu: počkajte v predajnom rozhovore so zákazníkom vždy až na tú „poslednú kvapku“, pretože počúvanie je pre každého veľkým komplimentom.

FILTER: #aktívne počúvanie#empatia#zákazník#sebarozvoj#predaj#obchodný rozhovor#komunikácia
Poslať Vytlačiť

ĎALŠIE ČLÁNKY

Sledujte nás a inšpirujte sa

Novinky do vášho emailu

Vybrané referencie

Volkswagen Audi SEAT Cupra Porsche Slovakia Mercedes Benz ŠKODA KIA Hyundai Kia Motors BMW Peugeot Citroen Opel Nissan Jeep TOP Auto Bratislava Motor Car IMPA DAREX McDonald's Porsche Iner Auto Slovakia Homola Woodcote Staffino Hotel Hviezdoslav ARVAL Connect coworking Todos Alfa Life Deťom s rakovinou technologický inkubátor STU Bratislava LION CAR AL-MI Alcar ELIT Best Drive ARS pneu BMA STRABAG LYRA FIAT Diamond Medical Basta Digital Visibility Rehab CAre Volvo Land Rover Jaguar Qex Muziker Individual Auto Design  FNsP F.D.Roosevelta Banská Bystrica FINAL-CD Vetpoint Autoprofit Hilek SKDP Nara JP Auto Eurovat Cech Auto Impex Juhal Coop Jednota Nové Zámky Group M DEAL Factory doveziem.to

Filter

Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok maxwill.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií. Viac informácií
OK