loading

Počúvanie je kompliment

Aktívnemu počúvaniu (nielen) v predaji sa každý z nás musí učiť. 

Na úvod stručné vysvetlenie prečo sa aktívnemu počúvaniu najmä v kontakte so zákazníkom treba učiť: aktívne počúvanie je racionálna, vedomá záležitosť vyžadujúca si sebadisciplínu a maximálne sústredenie. Pasívne počúvanie je podvedomý, fyziologický jav (tak ako napr. dýchanie).

Prečo je ťažké aktívne počúvať napr. zákazníka v predajnom rozhovore? 

Ktosi múdry raz povedal: „Človek, ktorý o sebe veľa rozpráva je nudný. Človek, ktorý dovolí inej osobe rozprávať je inšpiratívny.“

Čo nám aktívne počúvanie vlastne v obchodnom rozhovore umožní?

A ako sa to prejavuje, keď niekoho aktívne počúvame?

A na záver jedna osvedčená metóda s názvom Filter na kávu: počkajte v predajnom rozhovore so zákazníkom vždy až na tú „poslednú kvapku“, pretože počúvanie je pre každého veľkým komplimentom.

FILTER: #aktívne počúvanie#empatia#zákazník#sebarozvoj#predaj#obchodný rozhovor#komunikácia
Poslať Vytlačiť

ĎALŠIE ČLÁNKY

Vybrané referencie

Volkswagen Audi SEAT Porsche Slovakia Mercedes Benz PORSCHE ŠKODA KIA Hyundai Kia Motors BMW Peugeot Citroen Opel Nissan Jeep Motor Car IMPA DAREX McDonald's Porsche Iner Auto Slovakia Homola Woodcote Staffino Hotel Hviezdoslav ARVAL Todos Alfa Life Deťom s rakovinou technologický inkubátor STU Bratislava Alcar ELIT Best Drive ARS pneu BMA STRABAG

Filter

Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok maxwill.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií. Viac informácií
OK