loading

Nespokojný zákazník v autoservise

Aktuálne dianie na automobilovom trhu a meniace sa nároky aj očakávania zákazníkov, sú často zdrojom záťažových situácií, ktoré je potrebné zvládnuť k spokojnosti oboch zúčastnených strán. Cieľom kurzu je poukázať na fakt, že dôležitú úlohu pri riešení reklamácií alebo sťažností, zohrávajú najmä komunikačné predpoklady a schopnosť servisných pracovníkov profesionálne argumentovať. Zdôrazníme tiež nevyhnutnosť ovládať zásady vyjednávania so zákazníkom aj základné princípy asertívneho správania

Účastníci kurzu sa dozvedia o.i. aj odpovede na otázky:

  • ako identifikovať očakávania nespokojného zákazníka 
  • ako sa naučiť zvládať štandardné aj neštandardné situácie pod tlakom
  • ako viesť reklamačný rozhovor a nestratiť (!) zákazníka
  • ako eleminovať a predchádzať konfliktom v komunikácii (opakovaná oprava, rozšírenie zákazky, cenová ponuka...)
  • ako reagovať na agresívne správanie a neprijateľné návrhy zákazníkov 

Pre koho je kurz určený (cieľová skupina):

  • vedúci servisu
  • servisní poradcovia
  • prijímací technici
  • predajcovia náhradných dielov a príslušenstva
  • garanční technici
  • majstri dielne

Lektor:

  • Mgr. Karin Kniez Vzdelávaniu a poradenstvu sa venuje už viac ako 20 rokov. Dlhodobo pôsobí ako odborný poradca a konzultant pre predajné a servisné tímy. Koučuje majiteľov a manažérov firiem pri vedení a motivácii zamestnancov. Špecializuje sa na aktívny predaj, cenotvorbu, psychológiu podnikania a orientáciu na zákazníka. Venuje sa dlhodobo o.i. aj kariérnemu poradenstvu. Organizuje výberové konania, Assessment a Development centrá. Spolupracuje s firmami všetkých veľkostí, od živnostníkov, cez malé a stredné podniky až po výrobné závody a nadnárodné korporácie. K jej pravidelným aktivitám patrí aj prednášková činnosť a mentoring v spolupráci (nielen) s coworkingovými a startupovými centrami. 

Dátum a čas:

  • termín: dohodou
  • časový rozsah: 4 hod.

    Registrácia na kurz

    Po prijatí vašej registrácie vám zašleme faktúru.

    Leave this field empty
    mojich osobnych údajov v súlade s nariadením EPaR EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

    Odporučte kurz

    Leave this field empty
    Vytlačiť

    Sledujte nás a inšpirujte sa

    Novinky do vášho emailu

    Vybrané referencie

    Volkswagen Audi SEAT Cupra Porsche Slovakia Mercedes Benz PORSCHE ŠKODA KIA Hyundai Kia Motors BMW Peugeot Citroen Opel Nissan Jeep Motor Car IMPA DAREX McDonald's Porsche Iner Auto Slovakia Homola Woodcote Staffino Hotel Hviezdoslav ARVAL Connect coworking Todos Alfa Life Deťom s rakovinou technologický inkubátor STU Bratislava LION CAR AL-MI Alcar ELIT Best Drive ARS pneu BMA STRABAG LYRA FIAT Diamond Medical Basta Digital Visibility Rehab CAre Volvo Land Rover Jaguar Qex Muziker Individual Auto Design  FNsP F.D.Roosevelta Banská Bystrica FINAL-CD Vetpoint Autoprofit Hilek SKDP Nara JP Auto Eurovat Cech Auto Impex

    Filter

    Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok maxwill.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií. Viac informácií
    OK