Stále platí, že Facebook je najsilnejší partner na šírenie obsahu. Výhodou je presné cielenie reklamy a propagovania príspevkov. Podľa spotrebiteľov najdôveryhodnejšia sociálna sieť. V celosvetovom meradle viac ako 1,5 miliardy aktívnych používateľov, z toho na Slovensku už viac ako 2,3 milióna!
Aké sú najčastejšie chyby, ktoré firma robí v súvislosti s Facebookom?
-
Nie je na Facebooku.
-
Ak tam je, tak komunikáciu na Facebooku síce začne ale po istom čase prestane.
-
Firma neodpovedá, resp. nereaguje dostatočne rýchlo na otázky alebo pripomienky fanúšikov. V online prostredí sa očakáva reakcia okamžite.
-
Ďalší problém je samoúčelnosť. Stránka vznikla len aby bola. Komunikácia je povrchná, bezcieľna a v dlhodobom horizonte neprináša očakávanú pridanú hodnotu.
-
Podceňovaný obsah. Najmä v súčasnosti je obsahový marketing kľúčový. Obsah by mal byť v tomto prípade dokonca viac ako forma. Práve podľa obsahu stránky je vidieť, či stránku spravuje profesionál alebo len niekto z „donútenia“.
Zabudnite na predsudky a nepodceňujte prostredie sociálnych sietí a ich význam pre svoju firmu. Facebook je dnes viac, ako kedykoľvek doteraz, relevantným nástrojom nielen na komunikáciu a upevnenie vzťahov so zákazníkmi. Veľmi výrazne ovplyvňuje aj výsledky predaja. To však len za predpokladu, ak je spravovaný efektívne.
Ak sa vás uvedených 5 bodov týka, tak neváhajte a dajte nám o sebe vedieť. Určite pre vás nájdeme vyhovujúce riešenie. ;-)
Ďakujeme, že sledujete náš maxwill Facebook.