loading

5 najčastejších chýb v súvislosti s Facebookom

Facebook je dokonalý predajný nástroj súčasnosti. Efektívnym používaním si firmy môžu vybudovať nielen plnohodnotný vzťah so zákazníkom ale tiež pomôcť priamemu predaju.

Stále platí, že Facebook je najsilnejší partner na šírenie obsahu. Výhodou je presné cielenie reklamy a propagovania príspevkov. Podľa spotrebiteľov najdôveryhodnejšia sociálna sieť. V celosvetovom meradle viac ako 1,5 miliardy aktívnych používateľov, z toho na Slovensku už viac ako 2,3 milióna!

Aké sú najčastejšie chyby, ktoré firma robí v súvislosti s Facebookom?

Zabudnite na predsudky a nepodceňujte prostredie sociálnych sietí a ich význam pre svoju firmu. Facebook je dnes viac, ako kedykoľvek doteraz, relevantným nástrojom nielen na komunikáciu a upevnenie vzťahov so zákazníkmi. Veľmi výrazne ovplyvňuje aj výsledky predaja. To však len za predpokladu, ak je spravovaný efektívne.

Ak sa vás uvedených 5 bodov týka, tak neváhajte a dajte nám o sebe vedieť. Určite pre vás nájdeme vyhovujúce riešenie. ;-)

Ďakujeme, že sledujete náš maxwill Facebook.

FILTER: #facebook#predaj#reklama#propagácia#like#zákazník#sociálna sieť#marketing#on-line marketing
Poslať Vytlačiť

ĎALŠIE ČLÁNKY

Vybrané referencie

Volkswagen Audi SEAT Porsche Slovakia Mercedes Benz PORSCHE ŠKODA KIA Hyundai Kia Motors BMW Peugeot Citroen Opel Nissan Jeep Motor Car IMPA DAREX McDonald's Porsche Iner Auto Slovakia Homola Woodcote Staffino Hotel Hviezdoslav ARVAL Todos Alfa Life Deťom s rakovinou technologický inkubátor STU Bratislava Alcar ELIT Best Drive ARS pneu BMA STRABAG LYRA

Filter

Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok maxwill.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií. Viac informácií
OK